نویسنده :هیوا علیزاده و امیر قاضی میرسعید

  مجله : رشد مدرسه فردا 

 تاریخ انتشار : آبان ماه 95 با محوریت محیط زیست  

چند خط از مقاله : 

اگر قرار است ما در مدرسه های امروز و فردا برای ایجاد بستری تلاش کنیم که دانش آموزان مان فرابگیرند چگونه انتخاب هایشان را با توجه به حمایت از طبیعت سازمان دهی کنند، شاید خوب باشد ما فعالان حیطه آموزشی این چگونگی را در کنار دانش آموزان مان زندگی کنیم تا هم فرصتی برای فراگیری خود ایجاد کنیم و هم آثاری که این فعالیت ها بر دانش آموزان می گذارد آن ها را مشتاق نماید در این زمینه گام بردارند. زیستن این چگونگی خود فرآیندی را رغم می زند که زمین بازی ای برای یادگیری است.

 برای مطالعه مقاله لطفا اینجا کلیک کنید

از دریافت نظر شما عزیزان درباره آنچه در این مقاله مطرح شده ، خوشحال میشوم . 

مقاله"ماجراهای مدرسه ای دریک جزیره،بخش ششم:ورزش و بازی، فرصتی برای آموزش تلفیقی "رشد مدرسه فردا اردی

مقاله"ماجراهای مدرسه ای دریک جزیره،بخش پنجم:ارزشیابی درهم تنیده با آموزش "رشد مدرسه فردا فروردی

مقاله " ماجراهای مدرسه ای در یک جزیره بخش چهارم : زندگی کردن مهارت ها"رشد مدرسه فردا اسفند۹۷

مقاله " ماجراهای مدرسه ‌ای در یک جزیره؛ بخش سوم: میز خوراکی ها "رشد مدرسه فردا بهمن ۹۷

مقاله "ماجراهای مدرسه ای در یک جزیره،بخش دوم:هنر در مدرسه زندگی"رشد مدرسه فردا دی ۹۷

مقاله "ماجرا های مدرسه ای در یک جزیره؛بخش اول:سفری به پارک آهوان"رشد مدرسه فردا آذر97

مقاله " نه دور نه نزدیک؛ هم دور هم نزدیک" رشد مدرسه فردا آذر۹۷

مقاله ,کنیم ,  ,دانش ,آموزان ,چگونگی ,دانش آموزان ,این چگونگی ,آموزان مان ,در این ,بردارند زیستن

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

hanidecorrozz doostaneh پروژه داده کاوی معرفی و اموزش نرم افزار ها مجله علمي بهترین مرجع فایل های لایه باز فیزیکدانان شایستگان rahkaresalamat مدرسه چگونه مکانیست ؟؟؟ معجزه آسا